dinsdag 11 juli 2017

Tuesday Tags 39.

De volgende verzamelbestelling is zondag 16 juli
profiteer van de Bonus Days! Koop voor €60,- en ontvang een coupon t.w.v. €6,- 
____________________________________________________________________



De set Foxy Friends komt op de een of andere manier niet zo vaak van mijn plankje.... vandaag wel weer eens! Uiteraard in combinatie met de bijpassende pons.

Ik stempelde eerst het boomstammetje en het groen daaromheen. Het groen liet ik linksboven nog eens terugkomen. De rest van de achtergrond lichtjes gekleurd met Soft Sky en een Aquapainter. Het poezebeest uitgeponst, bestempeld en op het boomstammetje gezet. Als laatste het zelfgestempelde tekstje 'Hello' erop geplakt


1 opmerking:

Anne zei

Hihi grappig gedaan Klaartje!
Ik heb die pons niet, maar vind hem wel leuk, zou hem alleen zelf niet zo vaak gebruiken denk ik, en tja.......een mens moet keuze's maken in het leven ....😉
Groetjes Anne-Marie