zondag 23 april 2017

Wist je dat!?

Wist je dat:

- ik morgen weer ga bestellen?
- jij ook mee mag bestelen?
- er nog een boel leuke spullen te koop zijn?
- je daar de huidige bundles niet moet vergeten?
- omdat deze volgend jaar niet meer dezelfde zijn?
- dat dat bij de Letters for You bundle van pagina 137 maar liefst €18,- scheelt!?
- dat dat nu dus echt wel loont
- dat zomaar een tipje tussendoor is
- het bij andere bundles ook veel scheelt
- bijvoorbeeld de Cool Treats bundle uit de voorjaarscatalogus
- deze nu nog met €6,75 voordeel te koop is
- je je bestelling vandaag nog aan me door kunt geven?
- ik morgen na de middag ga bestellen?
- je ook zelf in mijn online winkel kunt bestellen?
- je daar ook met een pre-paid Credit Card kunt betalen?
- je dan alles net wat sneller in huis hebt?
- Ik jullie nu nog een fijne zondag wens?
- Ik lekker ga stempelen?

Voor mijn online winkeltje klik je op de volgende link en dan op Shop Now: http://www.stampinup.net/esuite/home/klaartjesu
kijk ook even in de categorie Retired Producten! 

Geen opmerkingen: