woensdag 1 oktober 2014

Extra uitdaging; wie doet er mee!?

>> Dit bericht blijft nog even boven staan, scroll voor de nieuwste kaartjes naar beneden! <<

Een ouwetje, gemaakt met vingerafdrukken
Elke dag een kaartje maken gaat me tot nu toe best aardig af... maar de kerstkaartentijd komt eraan en meestal is dat één drama bij mij, te laat beginnen, te druk... je herkent het misschien wel... Dus ik ga een extra uitdaging in een uitdaging aan en wil de hele maand oktober iedere dag een kerstkaart maken! Dan heb ik mooi alvast 31 kaarten klaar! Wie wil er samen met mij die uitdaging aangaan? Lijkt me leuk!

Ik zal je hier op het blog vermelden zodat anderen ook eens bij jou kunnen kijken en je krijgt uiteraard een kerstkaart van mij dit jaar! (mits je me je adres even mailt). Dus.... doe je mee? Reageer even op dit bericht of mail me op stempeltje@live.nl 

Anne, Anita en Carla doen al mee, jij ook!?

1 opmerking:

Lenet zei

super idee maar elke dag een kaart ga ik niet redden..heb nog zoveel meer wat ik wil doen